قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد
قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد

گم شده

سادگی جایی کنار قبر تختی گم شده ست 
عشق هم در بیستون با شور بختی گم شده ست
ریشه ای خشکیده از خاک دلم بیرون زده
بیزبان فهمیده احساس درختی گم شده ست 
زنده رود از چشمهای سرخ من سامان گرفت
اصفهان دیگر برایم پایتختی گم شده ست* 
راهزن ها هر چه را دارم به غارت برده اند
در سراب زندگی مردی به سختی گم شده ست
کاش در شور غزلها باز پیدایش کنم  
بیت هایی را که در گیسوی لختی گم شده ست 

Salzwedel 
 18/01/2015

سگ

سگی کنار در هیئت ات نشسته ببینش 
که راضی است به ته مانده ی غذای غلامت


قند تلخ


زندگی تلخ است گاهی با تمام قند ها
اشک باید ریخت پشت بعضی از لبخند ها
در سرانجام تمام عشقها تنهایی است
من نخواندم قصه ای از وصل یا پیوندها
کاش فروردین بیاید تا زمستان گم شود
خسته ام از دوری ات از وحشت اسفند ها
عاقبت یک روز در تقویم مان خط میکشم
روی رفتن ها بروی حسرت بودند ها 
دود خواهم کرد روی آتش چشمان تو
کوری چشم حسودان عودها اسپندها