قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد
قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد

نذر عمه سادات

نمیدانم دلم میخواست چی رو بگم جسارت به محبین اهل بیت نباشه که مخاطب خودم خودم هستم که همان بهتر که سال 61 هجری نبودم وگرنه اگر خیلی مرد بودم از توابین میشدم تازه اگر خیلی مرد بودم ...

آمدم باز کنم روزه خود را کم کم
گفت اخبار که خمپاره ای انگار سرم
دوردنیاست که میچرخد و دنیا دورش
کاش میمردم و تکرار نمیشد که حرم ...
رگی اطراف گلویم به تورم غرید
بغضی از نای ندا داد به چشمان ترم:
که ببارید زمین را بشکافید شما
باید از شرم بمیرید به والله قسم
همه شیعگی ما شده زنجیر و دوهل
همه غیرتمان هیکلی و لعن و علم
دست برقبضه شمیر گرفته شیطان
پای در صحن خدا برده سگ نامحرم
توبه خوب است ولی کاش به آنجا نرسیم
کاش روزی نرسد مثل سلیمان* ... ما هم
 

* سلیمان بن صرد خزایی رهبر توابین
 

نظرات 4 + ارسال نظر
منتظرالمهدی سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 04:54

شعر هاتون داره روز به روز بهتر میشه
احسنت
فقط باید صاحب دنیا بیاد
تا نیاد چیزی درست نمیشه

علی جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 18:02 http://pelak1136.blogsky.com/

خدایـــــــا !

من چیزی نمیبینم

آینده پنهان است

ولی آسوده ام چون تو را می بینم

و تو همه چیز را .

حمیدرضا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 15:51

سلام داش علی
ایول داره

علی چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 17:47 http://pelak1136.blogsky.com/

وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟
اما زمانی که خوشحالی به ما روی میاورد صحبتی از خدا نیست !
یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم “بله خدا ! خود من …...”

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد