قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد
قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد

روزهای بی تو

1)

از پنجره قطار میبینم 

که همه چیز میگذرد 

جنگل 

دشت 

آسمان 

و چشمانم از تعقیبشان باز میماند 

اما هر چه زمان میگذرد 

بیشتر در تو گیر میکنم 

گلت را با کدامین آب سرشته اند 

که اینقدر چسبناکی 

2)

روی نیمکت 

کنار قاصدکها نشسته ام 

شاید باد 

مرا هم با خود ببرد


نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 18:42 http://pelak1136.blogsky.com/

غلط است این تفکر ...!

که بپنداریم زندگی میگذرد

باید به خود بقبولانیم که :

زندگی می ماند...

این من و شما هستیم که میگذریم ...

سلام دوست خوبم شاید منظور مرا خوب متوجه نشدید
این فقط یک سپید عاشقانه است

علی دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 16:37 http://pelak1136.blogsky.com/

.

ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ

ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . .

عباس خوش عمل کاشانی سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 09:05 http://www.soleyeavaz.blogfa.com

درود بر سید عزیزو نجیب.در اینجا پرسه می زدم و دلسروده هایت را مرور می کردم که متوجه شدم دو وبلاگ مرا لینک کرده اید.ضمن سپاس از شما در شعله ی آواز لینکتان کردم.سربلند باشید.

سلام و عرض ادب
استاد عزیزم شاگرد نوازی فرمودید

فاطمه دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 19:46

روی نیمکت

کنار قاصدکها نشسته ام

شاید باد

مرا هم با خود ببرد...

خیلی این دو تا شعر و دوست دارم

قاصدک جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 23:20

لست لی ولکنّی أحبک
ما زلت أحبک وحنینی إلیک یقتلنی.

مال من نیستی
اما دوستت دارم
هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد