قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد
قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد

که نیست ...

 استاد انصاری نژاد عزیز شعر بسیار زیبایی با همین ردیف و وزن دارند که من بعد از نوشتن این خط خطی و مراجعه به سایت شاعران پارسی زبان و دیدن دو بیت از آن متوجه شدم که متاثر از آن غزل زیبا این نوشته پدید آمده و البته ربط موضوعی و مفهومی ندارد ولی لازم دیدم که عرض کنم...  

 

حمد میخوانم برای عشق در گوری که نیست ... 

جام را سر میکشم از آب انگوری که نیست ... 

لاجرم طرح "انا الحق" روی قالی می تنم 

دار هم مینالد از هجران منصوری که نیست ...   

در پی خویشم میان آب جاری گشته از ...  

نقش برجسته سفال مرد مغروری که نیست ...  

معجزاتم را حراج قلب قومی کرده ام ... 

خوش به گاوی میشود در آتش طوری که نیست ... 

من حواریون خود را داشتم صد شکر که 

نیستم دیگر همان عیسای مشهوری که نیست ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
قربانه فدایی یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 23:10

لاجرم طرح "انا الحق" روی قالی می تنم
دار هم مینالد از هجران منصوری که نیست ...

عالی. موفق باشید

شهاب نجف آبادی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 00:35 http://najafabadi-shahab.blogfa.com/

می کنم قلب خودم را از فراق عشق دوست
قـطعه قــطعه با دم بران ساطوری که نیست
-----------------------
سلام حضرت شاعر
من دوباره اومدم
صور خیال" شما محشر می کند
موفق باشی
شهاب نجف آبادی

ممنون از این بیت زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد