قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد
قوت غالب

قوت غالب

مرا چون قوت غالب اشک باشد جای نان در سال...بگو فطریه ام را روضه خوان شخصا بپردازد

برای مادرم

 

خیلی سریع پیر شدی مهربان من

 

بر کوه عشق نقطه آتشفشان من

 

در زیر آفتاب غضبناک زندگی

 

بودی درخت تا که شوی سایبان من

 

حتی زبان فهم مرا با تو خوانده اند

 

آنها که دیده اند تو را همزبان من

 

چین وجود تو به چروک آبدیده شد

 

هر خط نشان رنج من ای پر نشان من

 

هرگز نبودم آنکه تو میخواستی ببخش

 

مثل همیشه، مادر بهتر ز جان من 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه زهرا دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 21:49

هرگز نبودم آنکه تو میخواستی ببخش
مثل همیشه، مادر بهتر ز جان من

به نظرم دارین روز به روز بهتر مینویسین...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد